Wij ook!
Dashboard Samenwerking
From partnersenproppersolutions
Dashboard Samenwerking
Het Dashboard Samenwerking is dé oplossing om grip op samenwerking te organiseren!
- Alle samenwerking in beeld op één plaats
- 24 uur per dag overzicht en inzicht
- Sturen op maatschappelijke effecten
- Een gezamenlijke werkruimte
- Betere samenwerking
- Tegelijkertijd werken aan evaluatie van samenwerking
- Een Paragraaf verbonden partijen die altijd actueel is
Oplossing voor:
- raadsleden bij sturen en controleren van samenwerking
- portefeuillehouders bij het optreden in samenwerkingsverbanden
- ambtelijke accounthouders tijdens het dagelijkse werk en de ondersteuning van college en raad
- griffiers bij het ondersteunen van inzicht en overzicht voor de raad
Bekijk het filmpje over het Dashboard Samenwerking
Alle informatie per samenwerking in beeld!
Voor elke samenwerking kun je een groot aantal gegevens bijhouden. Alles in beeld en bij elkaar! Je hoeft niet alles in één keer compleet te hebben. Het Dashboard helpt je om informatie werkenderweg toe te voegen en te actualiseren. Het beeld wordt zo steeds completer en rijker.Voor alle typen samenwerking!
Je kunt over alle typen en vormen van samenwerking overzicht organiseren:
- Lokale samenwerking
- Regionale samenwerking
- Samenwerking met maatschappelijke partners
- Publiek-private samenwerking
- Samenwerking met bewoners
- Samenwerking met verbonden partijen
Kernbeschrijving per samenwerkingsverband
Per samenwerkingsverband steeds de kern in beeld - met de mogelijkheid om door te gaan naar het totaalbeeld.Dowload de brochure over het Dashboard Samenwerking
Een beknopte brochure over het Dashboard Samenwerking kun je hier downloaden: Brochure Dashboard Samenwerking.
Foto: Ambtelijke accounthouders van gemeente Venlo aan de slag met het Dashboard Samenwerking.
Vliegende start
Voor een vliegende start begeleiden we de ambtelijke accounthouders tijdens een workshop. Onder meer:
- Kennismaking met de functionaliteiteiten
- Concreet aan de slag en uittesten
- Invoeren van je eigen samenwerkingsverbanden
- Verdieping van specifieke funncties zoals sturen op maatschappelijke effecten
- Ontwikkelen van een werkwijze en afspraken voor gebruik en actueel houden van het Dashboard
Onbeperkt aantal gebruikers
Je kunt meteen met een groot aantal gebruikers aan de slag. Voor elke gebruiker kun je precies bepalen wat de rechten zijn, zoals lezen en wijzigen.
Doorontwikkeling
Er verschijnen regelmatig updates en nieuwe versies. De doorontwikkeling richten we op jou. Daarvoor hanteren we een ontwikkelagenda. We organiseren regelmatig gebruikersoverleg om het Dashboard verder te ontwikkelen en te verfijnen. Zo spelen we in op je wensen en richten we de ontwikkelagenda.
Beheerder
Het is handig om binnen je organisatie een beheerder aan te wijzen. Technische kennis is niet nodig!
- Begeleiden van interne gebruikers bij het gebruik.
- Wegwijs maken van nieuwe gebruikers
- Evalueren van het gebruik van het Dashboard
- Verzamelen van nieuwe mogelijkheden en gebruikerswensen
- Borgen van de het Dashboard binnen de werkwijzen van de gemeente.
- Deelname aan gebruikersoverleggen
- Contactpunt voor Partners+Pröpper Solutions
Complete ontzorging door onze hosting
- Veilige cloud opslag
- 5 GB ruimte
- Altijd en vanaf elk apparaat toegankelijk
- Dagelijkse backups
- Technisch beheer
Logging
Standaard mogelijkheden voor logging, zoals:
- Wijzigingslogboek
- Verwijderlogboek
- Aanmeldogboek
- Eenvoudig herstel van wijzigingen
- Vergelijkingen tussen verschillende versie
Exporteren van data
Data kun je exporteren via Excel. Zo kun je de gegevens over samenwerking ook buiten het Dashboard gebruiken.
Slimme zoekvragen
Het Dashboard biedt slimme zoekvragen waarmee je snel selecties kunt maken. Bijvoorbeeld: 'alle samenwerkingsverbanden waarin wij met actor X samenwerken'
Meer weten?
Maak direct een afspraak!
We vertellen je met alle plezier meer over onze oplossingen!