Difference between revisions of "Test:Wat mag u verwachten van uw informatiesysteem"

From partnersenproppersolutions
 
m (1 revision imported)
 
(No difference)

Latest revision as of 10:18, 20 January 2017

Afspraken nakomen is mensenwerk. Informatie speelt daarbij een cruciale rol.
Om de hectiek van de dag het hoofd te bieden moet u volledig kunnen vertrouwen
op de informatie in uw systeem.

  • Weten wat uw klanten van u verwachten.
  • Weten hoe en wanneer u gaat leveren.
  • Op ieder moment en waar u ook bent uw bedrijfsgegevens beschikbaar hebben.


Adequate informatievoorziening vergroot de slagvaardigheid van uw organisatie.

Presteren betreft de de middellange termijn. Presteren betekent:

  • Efficiënt werken.
  • Weinig fouten maken.
  • Hoge kwaliteit leveren.


Om te kunnen presteren moet uw informatiesysteem passen als een maatpak en eenvoudig aanpasbaar zijn.

Inspelen op nieuwe ontwikkelingen vraagt een hoge mate van flexibiliteit. Een lerende organisatie
is een organisatie die zichzelf continu transformeert. Om ook op de lange termijn scherp te kunnen blijven.
Zodat u tegen beperkte kosten nieuwe diensten kunt aanbieden en nieuwe activiteiten kunt ontwikkelen.

U heeft behoefte aan een kennis- en informatiesysteem dat verandering faciliteert.