Difference between revisions of "Dashboard Samenwerking"

From partnersenproppersolutions
Line 74: Line 74:
 
}}{{Page section
 
}}{{Page section
 
|Type=Icoonkaarten
 
|Type=Icoonkaarten
|Icoon1=people
+
|Icoon1=rocket
 
|Tussenkop1=Vliegende start
 
|Tussenkop1=Vliegende start
 
|Tekst1=Voor een vliegende start begeleiden we de ambtelijke accounthouders tijdens een workshop. Onder meer:
 
|Tekst1=Voor een vliegende start begeleiden we de ambtelijke accounthouders tijdens een workshop. Onder meer:
Line 82: Line 82:
 
*Verdieping van specifieke funncties zoals sturen op maatschappelijke effecten
 
*Verdieping van specifieke funncties zoals sturen op maatschappelijke effecten
 
*Ontwikkelen van een werkwijze en afspraken voor gebruik en actueel houden van het Dashboard
 
*Ontwikkelen van een werkwijze en afspraken voor gebruik en actueel houden van het Dashboard
|Icoon2=training
+
|Icoon2=bullseye
|Tussenkop2=Beheerder
+
|Tussenkop2=Onbeperkt aantal gebruikers
|Tekst2=Het is handig om binnen je organisatie een beheerder aan te wijzen. Technische kennis is niet nodig!
+
|Tekst2=Het Dashboard beidt je een onbeperkt aantal gebruikers. Voor elke gebruiker kan precies worden bepaald wat de rechten zijn, zoals lezen en wijzigen.
 +
|Icoon3=bullseye
 +
|Tussenkop3=Doorontwikkeling
 +
|Tekst3=Er verschijnen regelmatig updates en nieuwe versies. De doorontwikkeling richten we op jou. Daarvoor hanteren we een ontwikkelagenda. We organiseren regelmatig gebruikersoverleg om het Dashboard verder te ontwikkelen en te verfijnen. Zo spelen we in op je wensen en richten we de ontwikkelagenda.
 +
|Icoon4=bullseye
 +
|Tussenkop4=Beheerder
 +
|Tekst4=Het is handig om binnen je organisatie een beheerder aan te wijzen. Technische kennis is niet nodig!
 
*Begeleiden van interne gebruikers bij het gebruik.
 
*Begeleiden van interne gebruikers bij het gebruik.
 
*Wegwijs maken van nieuwe gebruikers  
 
*Wegwijs maken van nieuwe gebruikers  
Line 92: Line 98:
 
*Deelname aan gebruikersoverleggen
 
*Deelname aan gebruikersoverleggen
 
*Contactpunt voor Partners+Pröpper Solutions
 
*Contactpunt voor Partners+Pröpper Solutions
|Tussenkop3=Doorontwikkeling
+
}}{{Page section
|Tekst3=Er verschijnen regelmatig updates en nieuwe versies. De doorontwikkeling richten we op jou. Daarvoor hanteren we een ontwikkelagenda. We organiseren regelmatig gebruikersoverleg om het Dashboard verder te ontwikkelen en te verfijnen. Zo spelen we in op je wensen en richten we de ontwikkelagenda.
+
|Type=Icoonkaarten
|Tussenkop4=Onbeperkt aantal gebruikers
+
|Icoon1=bullseye
|Tekst4=Het Dashboard beidt je een onbeperkt aantal gebruikers. Voor elke gebruiker kan precies worden bepaald wat de rechten zijn, zoals lezen en wijzigen.
+
|Tussenkop1=Complete ontzorging door onze hosting
 +
|Tekst1=* Veilige cloud opslag
 +
* 5 GB ruimte
 +
* Altijd en vanaf elk apparaat toegankelijk
 +
* Dagelijkse backups
 +
* Technisch beheer
 +
|Icoon2=bullseye
 +
|Tussenkop2=Logging
 +
|Tekst2=Standaard veel mogelijkheden voor logging, zoals:
 +
*Wijzigingslogboek
 +
*Verwijderlogboek
 +
*Aanmeldogboek
 +
* Eenvoudig herstel van wijzigingen
 +
* Vergelijkingen tussen verschillende versie
 +
|Icoon3=bullseye
 +
|Tussenkop3=Exporteren van data
 +
|Tekst3=Data kan eenvoudig geexporteerd worden via Excel.
 +
Zo kun je de informatie ook buiten het Dashboard gebruiken.
 +
|Tussenkop4=Slimme zoekvragen
 
}}
 
}}
 
|Rechts='''Het ontbreken van overzicht en inzicht maakt samenwerkingsverbanden bij gemeenteraden niet geliefd. Hieraan komt met het dashboard een einde!'''
 
|Rechts='''Het ontbreken van overzicht en inzicht maakt samenwerkingsverbanden bij gemeenteraden niet geliefd. Hieraan komt met het dashboard een einde!'''
 
|Rechts templates=Afspraak maken; Blog;
 
|Rechts templates=Afspraak maken; Blog;
 
}}
 
}}

Revision as of 21:54, 14 February 2017

Dashboard Samenwerking
Het Dashboard Samenwerking is dé tool om grip op samenwerking te organiseren!


  • Alle samenwerking in beeld op één plaats
  • 24 uur per dag overzicht en inzicht
  • Sturen op maatschappelijke effecten
  • Een gezamenlijke werkruimte
  • Tegelijkertijd werken aan evaluatie van samenwerking
  • Een Paragraaf verbonden partijen die altijd actueel is


Oplossing voor:

  • raadsleden bij sturen en controleren van samenwerking
  • portefeuillehouders bij het optreden in samenwerkingsverbanden
  • ambtelijke accounthouders van samenwerkingsverbanden tijdens het dagelijkse werk
  • griffiers bij het ondersteunen van inzicht en overzicht voor de raad


Grip hebben is grip nemen!

Introductiefilmpje over het Dashboard Samenwerking


Alle informatie per samenwerking in beeld!

Voor elke samenwerking kun je een groot aantal gegevens bijhouden. Alles in beeld en bij elkaar! Je hoeft niet alles in één keer compleet te hebben. Het Dashboard helpt je om informatie werkenderweg toe te voegen en te actualiseren. Het beeld wordt zo steeds completer en rijker.


Voor alle typen samenwerking!

Je kunt over alle typen en vormen van samenwerking overzicht organiseren:

  • Lokale samenwerking
  • Regionale samenwerking
  • Samenwerking met maatschappelijke partners
  • Publiek-private samenwerking
  • Samenwerking met bewoners
  • Samenwerking met verbonden partijen
Et cetera.


Kernbeschrijving per samenwerkingsverband

Per samenwerkingsverband steeds de kern in beeld - met de mogelijkheid om door te gaan naar het totaalbeeld.


Vliegende start

Voor een vliegende start begeleiden we de ambtelijke accounthouders tijdens een workshop. Onder meer:

  • Kennismaking met de functionaliteiteiten
  • Concreet aan de slag en uittesten
  • Invoeren van je eigen samenwerkingsverbanden
  • Verdieping van specifieke funncties zoals sturen op maatschappelijke effecten
  • Ontwikkelen van een werkwijze en afspraken voor gebruik en actueel houden van het Dashboard

Onbeperkt aantal gebruikers

Het Dashboard beidt je een onbeperkt aantal gebruikers. Voor elke gebruiker kan precies worden bepaald wat de rechten zijn, zoals lezen en wijzigen.

Doorontwikkeling

Er verschijnen regelmatig updates en nieuwe versies. De doorontwikkeling richten we op jou. Daarvoor hanteren we een ontwikkelagenda. We organiseren regelmatig gebruikersoverleg om het Dashboard verder te ontwikkelen en te verfijnen. Zo spelen we in op je wensen en richten we de ontwikkelagenda.

Beheerder

Het is handig om binnen je organisatie een beheerder aan te wijzen. Technische kennis is niet nodig!

  • Begeleiden van interne gebruikers bij het gebruik.
  • Wegwijs maken van nieuwe gebruikers
  • Evalueren van het gebruik van het Dashboard
  • Verzamelen van nieuwe mogelijkheden en gebruikerswensen
  • Borgen van de het Dashboard binnen de werkwijzen van de gemeente.
  • Deelname aan gebruikersoverleggen
  • Contactpunt voor Partners+Pröpper Solutions

Complete ontzorging door onze hosting

  • Veilige cloud opslag
  • 5 GB ruimte
  • Altijd en vanaf elk apparaat toegankelijk
  • Dagelijkse backups
  • Technisch beheer

Logging

Standaard veel mogelijkheden voor logging, zoals:

  • Wijzigingslogboek
  • Verwijderlogboek
  • Aanmeldogboek
  • Eenvoudig herstel van wijzigingen
  • Vergelijkingen tussen verschillende versie

Exporteren van data

Data kan eenvoudig geexporteerd worden via Excel.

Zo kun je de informatie ook buiten het Dashboard gebruiken.

Slimme zoekvragen

Het ontbreken van overzicht en inzicht maakt samenwerkingsverbanden bij gemeenteraden niet geliefd. Hieraan komt met het dashboard een einde!

Afspraak maken of demo aanvragen?

U houdt van snel schakelen?

Wij ook!


Bel of mail
voor een afpraak

Blog