Difference between revisions of "Dashboard Samenwerking"

From partnersenproppersolutions
Line 35: Line 35:
 
|Bestand=Screenshot.png
 
|Bestand=Screenshot.png
 
|Afmetingen=800px
 
|Afmetingen=800px
|input type=text=Dashboard Samenwerking: vanaf elk beeldscherm
 
 
|Alt=Dashboard Samenwerking
 
|Alt=Dashboard Samenwerking
 
}}{{Page section
 
}}{{Page section
Line 41: Line 40:
 
|Bestand=Totaalbeeld informatie per samenwerkingsverband.png
 
|Bestand=Totaalbeeld informatie per samenwerkingsverband.png
 
|Afmetingen=800px
 
|Afmetingen=800px
|input type=text=Dashboard Samenwerking: alle informatie in beeld
 
 
}}{{Page section
 
}}{{Page section
 
|Type=Horizontale lijn
 
|Type=Horizontale lijn
Line 76: Line 74:
 
|Bestand=Dashboard Screenshot.png
 
|Bestand=Dashboard Screenshot.png
 
|Afmetingen=900px
 
|Afmetingen=900px
 +
}}{{Page section
 +
|Type=Horizontale lijn
 +
}}{{Page section
 +
|Type=Paragraaf
 +
|Tussenkop=Dowload de brochure over het Dashboard Samenwerking
 +
|Heading level=h2
 +
|Paragraaf=De brochure over het Dashboard Samenwerking kun je hier downloaden: http://www.partnersenpropper.nl/samenwerking/producten/aanmelden-brochure-dashboard/
 
}}{{Page section
 
}}{{Page section
 
|Type=Horizontale lijn
 
|Type=Horizontale lijn

Revision as of 18:15, 28 April 2017

Dashboard Samenwerking
Het Dashboard Samenwerking is dé tool om grip op samenwerking te organiseren!


  • Alle samenwerking in beeld op één plaats
  • 24 uur per dag overzicht en inzicht
  • Sturen op maatschappelijke effecten
  • Een gezamenlijke werkruimte
  • Betere samenwerking
  • Tegelijkertijd werken aan evaluatie van samenwerking
  • Een Paragraaf verbonden partijen die altijd actueel is


Oplossing voor:

  • raadsleden bij sturen en controleren van samenwerking
  • portefeuillehouders bij het optreden in samenwerkingsverbanden
  • ambtelijke accounthouders tijdens het dagelijkse werk en de ondersteuning van college en raad
  • griffiers bij het ondersteunen van inzicht en overzicht voor de raad

Introductiefilmpje over het Dashboard Samenwerking


Alle informatie per samenwerking in beeld!

Voor elke samenwerking kun je een groot aantal gegevens bijhouden. Alles in beeld en bij elkaar! Je hoeft niet alles in één keer compleet te hebben. Het Dashboard helpt je om informatie werkenderweg toe te voegen en te actualiseren. Het beeld wordt zo steeds completer en rijker.


Voor alle typen samenwerking!

Je kunt over alle typen en vormen van samenwerking overzicht organiseren:

  • Lokale samenwerking
  • Regionale samenwerking
  • Samenwerking met maatschappelijke partners
  • Publiek-private samenwerking
  • Samenwerking met bewoners
  • Samenwerking met verbonden partijen
Et cetera.


Kernbeschrijving per samenwerkingsverband

Per samenwerkingsverband steeds de kern in beeld - met de mogelijkheid om door te gaan naar het totaalbeeld.


Dowload de brochure over het Dashboard Samenwerking

De brochure over het Dashboard Samenwerking kun je hier downloaden: http://www.partnersenpropper.nl/samenwerking/producten/aanmelden-brochure-dashboard/

Vliegende start

Voor een vliegende start begeleiden we de ambtelijke accounthouders tijdens een workshop. Onder meer:

  • Kennismaking met de functionaliteiteiten
  • Concreet aan de slag en uittesten
  • Invoeren van je eigen samenwerkingsverbanden
  • Verdieping van specifieke funncties zoals sturen op maatschappelijke effecten
  • Ontwikkelen van een werkwijze en afspraken voor gebruik en actueel houden van het Dashboard

Onbeperkt aantal gebruikers

Je kunt meteen met een groot aantal gebruikers aan de slag. Voor elke gebruiker kun je precies bepalen wat de rechten zijn, zoals lezen en wijzigen.

Doorontwikkeling

Er verschijnen regelmatig updates en nieuwe versies. De doorontwikkeling richten we op jou. Daarvoor hanteren we een ontwikkelagenda. We organiseren regelmatig gebruikersoverleg om het Dashboard verder te ontwikkelen en te verfijnen. Zo spelen we in op je wensen en richten we de ontwikkelagenda.

Beheerder

Het is handig om binnen je organisatie een beheerder aan te wijzen. Technische kennis is niet nodig!

  • Begeleiden van interne gebruikers bij het gebruik.
  • Wegwijs maken van nieuwe gebruikers
  • Evalueren van het gebruik van het Dashboard
  • Verzamelen van nieuwe mogelijkheden en gebruikerswensen
  • Borgen van de het Dashboard binnen de werkwijzen van de gemeente.
  • Deelname aan gebruikersoverleggen
  • Contactpunt voor Partners+Pröpper Solutions

Complete ontzorging door onze hosting

  • Veilige cloud opslag
  • 5 GB ruimte
  • Altijd en vanaf elk apparaat toegankelijk
  • Dagelijkse backups
  • Technisch beheer

Logging

Standaard mogelijkheden voor logging, zoals:

  • Wijzigingslogboek
  • Verwijderlogboek
  • Aanmeldogboek
  • Eenvoudig herstel van wijzigingen
  • Vergelijkingen tussen verschillende versie

Exporteren van data

Data kun je exporteren via Excel. Zo kun je de gegevens over samenwerking ook buiten het Dashboard gebruiken.

Slimme zoekvragen

Het Dashboard biedt slimme zoekvragen waarmee je snel selecties kunt maken. Bijvoorbeeld: 'alle samenwerkingsverbanden waarin wij met actor X samenwerken'

Meer weten?

Maak direct een afspraak!
We vertellen je met alle plezier meer over onze oplossingen!

Neem contact op

Afspraak maken of demo aanvragen?

U houdt van snel schakelen?

Wij ook!


Bel of mail
voor een afpraak